maanantai 20. toukokuuta 2013

Viikonloppuni ja oloni yleensäkin


Viikonloppuna oli kaverini Tuulin ja Idan synttärit <3 menimme perjantaina Tuulille ja leivoimme pizzaa, kakkua ja söimme herkkuja. Meitä oli siis Ida, Tuuli, minä, Tepa, Kira, Sabu, Lumi, Ilona, Ane ja Nana. Sieltä päätimme suunnata rannalle kun Tepa oli lähtenyt, vaikka olikin jo aika hämärä siinä yhdeksän aikaan. Rannalla kahlasimme vedessä ja otimme kuvia, kunnes alkoi viiletä ja tulla pimeä. Teimme nuotion (sellaiseen nuotion teko paikkaan) ja siinä ympärillä istuskelimme ja Ilona-erämies piti tulta yllä suurimmaksi osaksi. Lähdin siinä kahden aikaan kotiin ja hyvä fiilis jäi.

         Herkkua monenlaista :')

    Tunnelmaa ^^

   Kannoin Tuulia halki veden :'D

Sunnuntaina, oli Idan synttärit. Siellä oli Mimi, Ane, Ida, Tupu (Tuuli), Lumi, minä, Kira, Elias, Joel, Joona, Mikko, Sara, Riikka ja Sofia (: olimme ulkona, söimme muffinseja ja kakkua, seurasimme lätkää ja juttelimme. Oli vähän rauhallisemmat synttärit nämä, mutta kivat :3

Oon voinut henkisesti aika huonosti viime aikoina. Oon alottanut tän laihduttamisen ja oon itkenyt monesti oman ulkonäköni takia ja olen vaivannut minttua ihan liikaa mun mitättömillä asioilla. Olin 4 päivää kuumeessa, niin jäin myös jälkeen koulutöissä. Stressaa, itkettää ja naurttaa. Haluan vaan nähdä pian mintun, mulla on sitä niin hirvee ikävä. 

Oon ollut hieman apea viimesen viikon, ja pelkään aika että Mintulla on joku hätänä eikä se kerro siitä mulle tai että mä teen jotakin väärin sitä kohtaan tietämättäni. Oon tuntenut vahvaa ulkopuolisuutta ja joukkoon kuulumattomuutta, jopa toss omassa "porukassa". Sekä meidän luokassa. Oon vaan aina ollut se ulkopuolinen, ehkä se vaan on mun paikka minne kuulun. Mutta onneksi ensivuonna lukioon vihdoin ! Uusi alku, vaikka mulla tulee ikävä meidän ESK luokkaa (: 
  Smile smile :'D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti