keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Tallinna ja kuulumiset



Oltiin tänään luokan kanssa Tallinnassa yksi päivä. Linda Line lähti klo 10.00 Helsingistä ja saapui kello 11.40 Tallinnaan. Kävelimme hetken oppaan perässä kunnes sade yllätti pikku Steiner koululaiset :') päädyimme syömään Solarikseen ja siitä pääsimme jatkamaan Kiran, Lumin, Anen, Idan ja Fannyn kanssa vapaasti ostostelemaan ja kiertelemään.

 Otimme päivän lopuksi taksin satamaan ja pääsimme laivaan. Osa luokkalaisistamme oli hieman... No, herkistyneessä mielentilassa :'D asiaa ei auttanut että vene keikkui hullunlailla ja pikku Fanny makasi veneen lattialla merisairaana :/ 


Ja sitten ne kuulumiset. No, koulu loppuu kohta ja olen ihan pihalla koska päätän vihdoinkin peruskoulun. En osaa sisäistää sitä tosiasiaa :'D todistus on pelottava juttu, mutta oon ylpeä tekemästäni työstä !
Oon kärsinyt itketyksestä viimeaikoina. En itke, mutta mua itkettää ihmeen paljon. Oon ihminen joka ei oikeen itke kun vasta sitten kun joku todella on vialla ja pahasti, mutta nyt oon ollut lapsi lelukaupassa joka ei saa uutta nallea. Laihdutuskuuri etenee, mutta lipsahduksia on tullut liikaa etenkin hiilareiden suhteen, mutta myös sen treenaus aikataulun kanssa. Pitää ruoskia itteeni taas u_u' mutta vatsalihakset erottuu jo aavistuksen verran (ne siis näkyi sillon kun harrastin 5vuotta balettia).

See Ya !~
   Osaan melkein piirtää hevosen pään :'D

2 kommenttia:

  1. Nainen, kirjoita tänne! Näitä on kiva lukea c:!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän kirjoittaa xD mutta tänäänkin oon vaan tiskannut niin en mä siitä jaksa kirjoittaa :'D oot ihana Alisa :') <3

      Poista