tiistai 9. heinäkuuta 2013

Piirtäminen

Suurin osa mun kavereista piirtää ja on tosi tosi hyviä siinä ! Ite tykkään piirtää välillä, mutta se ei ole se mun juttu. Se turhauttaa mua ja usein kaikki työt jää kesken koska en jaksa tehdä niitä loppuun.. En osaa pätkääkään anatomiaa ja siksi piirrän tyylillä joka rikkoo anatomian lakeja isolla kädellä. 

Ennen piirsin paljon koiria, sitten ihmisiä ja nykyään... No, poneja, ihmeellisiä ukkeleita ja vähän mitä sattuu. En kuitenkaan osaa piirtää ihmisiä tai eläimiä, joten olen aika paljon jättänyt piirrustelun pois. Kyllä, harjoitus tekee mestarin, mutta kaikilla on asioita mikä ei vaan ole se juttu. Mun juttu on lavalla, esiintyminen, teatteri... Jopa laulaminen vaikka en osaa laulaa :'D mä tykkään esiintyä ja laulaa, vaikka jälkimmäistä harrastan vain kotona kun kukaan ei kuule~

Tässä vähän kamalaa materiaalia...

Tässä tälläistä 2010-2011.. Poni tosin on tehty vuoden 2012 puolella

2013 talvi/kevät aika:

  Pinjalle tehty tilaustyö~

  Kuviksen kesken jäänyt työ...

   Kuvista tämäkin, valo-varjo harjoitus

 Leorina hirviö pelistä KLONOA :')

No, piirrustelu vähentyi koko ajan, kunnes pidin piiiiitkän tauon jos ei lasketa koulun vihkotyötä mihin oli pakko piirtää. Sitten tein muutaman kuvan taas pitkästä aikaa ja tadaaaaa, en vaan tykkää edelleenkään  tästä puuhasta :'D

Pikku tyttö jonka tuhersin vähän aikaa sitten...

Se on... PONI <3



Tässä vielä tuo vanha ja uusi poni.. :'D

Jep, älkää siis ihmetelkö miksi en piirrä. Mutta olipas jälleen kerran tylsää ja halusin kirjoittaa tänne ! Nyt oon alkanut käyttää puuvärejä ja vesivärejä, mutta niistä mulla ei ole teille näyttöä.. Koska kovimmat työt on kun koulujuttujen välissä, enkä tiedä minne musti on ne piilottanut...

See ya !~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti