keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Kohti Tammisaarta !

Tänään lähtö siis kaverini Helin mökille <3 oon siellä sunnuntaihin asti, mutta jos ilma on huono niin lähdetään vasta maanantaina pois. Tosin saatan jäädä Helille yöksi sunnuntaina, koska en halua olla yksin kotona :') saan olla sitä ihan tarpeeksi ensiviikolla.

Heli on ollu mun kaveri toooosi pienestä asti ja moni kesä olis mennyt pilalle ilman sitä. Se on sellanen, että ilman en pärjäisi. 
 
         
   Söpö panda Stockmannin leluissa <3

Tulin eilen junalla ja bussilla kotiin, matka oli ihan kamala... Laukku painoi jtn 10kg ja urhhh... Onneksi bussikuski oli ihana ja päästi mut sisään ennen kun se bussi edes lähti ~ kuuntelin varmaan koko PMMP:n ja Blood on the dance floorin tuotannot matkan aikana :'D outoa vaan kun ei ole koiria jaloissa pyörimässä, vaan oon todella yksin... Faija on niin mahtava majoittaja xD oli se mulle ruokaa eilen hommannut; leipää ja juustoa ! Hip hei. Se oli koko loppu päivän ruoka. Onneksi oli yhtä mun lempileivistä ja olin ite onneks tuonut ihanaa teetä mukanani. Mutta faija oli myös ostanut sen "Hannu ja Kerttu - noitajahti" DVD:n mulle ja kierin onnesta :'3

Noniin, eikun pakkaamaan. See Ya~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti